run.., love, read ..and bake!
Blog > Komentarze do wpisu
.. "czerwone smoothie" Hortex - recenzja ..

..ba. nawet po prostu opis doswiadczenia :-). To nowy produkt. Niedawano zobaczylam go w zamrazarce w lokalnym dyskoncie. Cena ok. 4,50.

Sklad:

owoce 50% (czarna porzeczka, malina - chyba to wszystko)

warzywa 50% (papryka, pomidor, cebula, pietruszka)

Mieszanke nalezy odstawic do rozmrozenia, zblendowac dodajac wg przepisu na opakowaniu: dwa banany, 200ml soku z jablek, lyzke-dwie miodu i odrobine soku z cytryny.

Moja wersje przygotowalam z woda 200ml i 1 duzym bananem. W zwiazku z tym miks wyszedl w sumie wytrawny - nie kwasny ale i nie slodki. Najpierw pomyslalam, ze najbardziej czuc cebule ale jednak nie - dominujacym smakiem jest papryka. Mysle, ze wieksza ilosc bananow i soku jablkowego sprawi, ze napoj bedzie slodszy ale czy przebije smak papryki - chyba troche watpie.

Mimo wszystko zestaw mi smakowal. Jestem nawykla do smakow warzywnych i uwazam ten zestaw za akceptowalny. Powroce do niego z cala pewnoscia. Moze dodam mleko migdalowe i odrobine stewii lub syropu z daktyli. Warto by tez wyprobowac ten miks do dania z serem bialym/wedzonym (wtedy moze bez banana). W sklepie widzialam jeszcze zielony zestaw. Na pewno znajduje sie w nim szpinak i truskawki.

20170507_0909273

niedziela, 07 maja 2017, aga.the.script

Polecane wpisy

  • domowe mleko migdałowe

    W zasadzie dosyć proste do zrobienia. Tańsze i moim zdaniem lepsze w smaku niż kupne.  Potrzebne: pół kubka migdałów + blender + minimum 15 - 30 minut, a o

  • domowy sok z dzikiej róży

    250g owoców surowej dzikiej róży 250 ml wody + ewentualnie miód/stewia Różę umyć, odci±ć ogonki. Zblendować dokładnie z wod±. Przecedzić przez sitko, a najlepie

  • zielone espresso :-)

    Jak już pisałam na blogu, bardzo często piję sok z zielonych ogórków. Tym razem w wersji z brokułem, witamin± C i match±. Dobre orzeĽwienie po porannym biegu: n